onsdag 27. januar 2010

Ting skjer

Oi, gløyme heilt å oppdatera bloggen.


Det skjer litt med leiligheta no:) T er superflink og har i dag knust 30% av flisene på badet. Etter hard jobbing har lagt strak ut på sofaen og er heilt utslitt. Stakkaren T er rista ihjel av slagboren og skjelv fortsatt.




I morgon kjem rørleggar på besøk og me er enedeleg skikkelig i gang med oppussinga. Det blir spennande å sjå om me klara å halda budsjettet, om det er noko som kan sprenga det heilt så er det definitivt rørleggaren som har skulda. Flisemannen kjem andre veka i februar, og me har funne nye folk som kan flytta inn her me bur no. Ting fell sakte på plass og det kjennes deilig.




Klokka fem har me time på Kvik og eg er spent på om me får tegna noko skikkelig fint. Håpa me får tips om farge til flis for eg er fortsatt usikker der. No tenke eg litt på 2x2 flis i beige/kremfarge.. Mest er er spent på forslag til kjøkken, sidan me er berika med 260 under taket så lura me på å ha skap heilt opp. Men det kan bli for voldsomt

Superenkelt aprikossyltetøy:

Ha to poser med tørka aprikoser i ei panne og dekk dei med vatn, kok møre. Dette tar litt tid, sånn omtrent ein dagsrevy. Etterfyll med vatn om det dampar vekk. Kjør dei til mos med stavmiksar. Litt limeskall og saft for litt friskhet. Ein treng ikkje å tilsetta sukker for dei er søte nok i seg sjølv. Detta skal eg ha på frukostblandinga i morgon.


Ellers så heng det ein diger gul Bumlinglampe i ein antikvitetsbutikk nede i sentrum. Den vil nok passa fint på kjøkkenet. Men den er sikkert seld no.. og sikkert for dyr.


Eg har hatt lyst på vafle sidan søndag. Herlighet.





Men eg burde heller eta sånn:






1 kommentar:

  1. Åh det e så spennende!!:):)

    Gler oss til å komme å sjå og bli innkvartert på et kosla gjesterom ;);)

    Miss u!!

    *klem*

    SvarSlett