onsdag 20. januar 2010

Snart natt

Måtte berre slenga innpå eit par bilde av pusen som inspiserer vedsekken frå Pappa. Tidligare kraftforsekk, no vedsekk.




Pusen som snik seg inn...

Ser forsiktig ut.


Smila litt til kamera:)
Denne her hadde me til middag, pai med spinat, skinke og feta. Nammenammm




Og mango/banan/melon sshmooti til dessert. "Den mangla berre gin" som T klarte å sei, eg helt heller ein knapp på Bacardi. Juletresmak passa ikkje sammen med sommarsmaken.

I morgo kjem da nokon fleire på visning, og til helga skal eg bestemme meg for kven den heldige overtakaren blir.

Men eg må berre sei: fyttigrisen så amatøraktig dette her er. Til helga skal eg ta meg tida til å knekka bloggkoden.

1 kommentar:

  1. Søte pusejenta :)

    Og nam, no blei e sulten!:)Glad det bare e 15 min igjen på jobb no ;)hehe

    Masse lykke til videre med oppussinga, det e et slit, men åh så kjekt når det blir ferdig!:)Dokke e flink :)

    SvarSlett